torsdag 23. september 2010

Day, Birger et Mikkelsen Høstkolleksjon

Butikkene bugner over av herlige nyheter for høsten. Og høsten er fin! Regn, gult løv, høy og klar himmel, visne blader på marken, genser eller jakke? Er stilongs for tidlig, eller er det greit? Varm, rykende te, pledd og herlige ullgensere.
Har dere sett fløyelsputene eller futons fra Day Home?. En helt nydelig farve som de har kalt siamese. En slags grå/lilla. Ikke blass grå, ikke knall lilla, men varm-stilig-grålilla. :-)

Og siden jeg har hørt rykter om at ethvert møblert hjem må ha champagnekjøler, tenkte jeg å benytte en til blomster.

Orkideèr eller hortensia. Andre ideèr?

Eller en rimeligere variant fra A Møbler

3 kommentarer:

  1. Det er stilig å plante i champagnerkjøleren. Kan forstille meg å ha noen krydder, kanskje sitrontimian i den.

    SvarSlett
  2. Hei!

    Bloggen din dukket opp da jeg satt og googlet Day Birger et Mikkelsen, et innlegg fra ifjor høst: http://liseshome.blogspot.com/2010/09/day-birger-mikkelsen-hstkolleksjon.html

    Jeg lurte på om du husker hvor den fantastiske champagnekjøleren var fra?? Er det Day Home? Ikke den fra a-møbler, men den større, runde som er mer skålformet. MÅ bare ha den, haha!

    Nå har jeg blitt superinspirert av dette innlegget om soverom; midt i blinken for meg som er i ferd med å pusse opp mitt (vårt) :)

    Takknemlig for svar, og god natt :)

    SvarSlett

 
Blogglisten