fredag 1. oktober 2010

Helg Høst Regn 2

En regnfull helg, ble det riktignok både champagne og krabber, ikke i Reims, men en tur til Mio ble det tid til. Skulle ha en benk til gangen. Det var dog utrolig til priser!
Det er noe med det å gi bort pengene sine til andre. Det hender utrolig nok, at jeg føler for å gjøre det. Men ikke hver dag. Så det jeg har gjort, er å kjøpe en vanlig, litt stor benk på finn.no, så har jeg kjøpt håndtak til sidene på Claes Ohlson
og fått Kid Interiør til å kutte en ny litt tykkere madrass til meg. Så mangler det bare å sy et trekk. Da blir den forhåpentligvis noe liknende Riviera Maison's flotte benk.
Mangler dog et eller annet metallmerke å sette nederst. Klistremerke? Noen som har en idè?

2 kommentarer:

  1. Such a beautiful bench!!
    Thank you so much for stopping by, it wonderful to meet you! Have a great weekend!
    XO
    Kristin

    SvarSlett
  2. Hei, Lise!
    Takk for besøk hos meg!

    Digger slike måter å løse en oppgave på. Har gjennomført mange lignende prosjekter gjennom årene. Det er fullt mulig å sette sammen elementer til noe som kan bli et supert resultat!

    Ønsker deg fine høstdager!

    Anette Willemine

    SvarSlett

 
Blogglisten